اجاره ویلا باغ 3 خواب دوبلکس ارغوان همدان

(تعداد بازدید: 20)   همدان ,  همدان ,  همدان  کد اقامتگاه: 1304017
شروع از  3500000

2502000 تومان

ویلا باغ ارغوان در شهر همدان واقع شده است. این اقامت گاه در زمینی به مساحت 700 متر بصورت دوبلکس بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 12 میهمان را دارد.
ویلا بصورت دربست در اختیار میهمانان قرار می گیرد که با زیربنای 210 متر شامل اتاق پذیرایی (37 متر)، 3 اتاق خواب (هریک 8 متر) که بصورت تخت خواب بوده، تراس (10 متر)، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد. 2 اتاق خواب در طبقه زیرین و اتاق پذیرایی، 1 اتاق خواب، تراس، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام در طبقه اول قرار دارند.
با نشستن روز میز و صندلی های موجود در حیاط همراه با نوشیدن چای داغ می توانید خود را به یک دورهمی دوستانه دعوت کنید و با بازی فوتبال دستی دورهمی خود را با نشاط تر نمایید. تمیزی این ویلای زیبا از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی 500 متر می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به آرامگاه بابا طاهر (9 کیلومتر)، آرامگا بوعلی سینا (9 کیلومتر)، موزه هگمتانه (11 کیلومتر)، سنگ نوشته های گنجنامه (15 کیلومتر) و پیست اسکی تاریک دره (20 کیلومتر) اشاره کرد.


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
3500000 تومان
2502000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو ویلا باغ 3 خواب دوبلکس ارغوان همدان

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 12 نفر

ویلا 120 متری دوبلکس شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، تلویزیون، اتو و جارو برقی)، 3 اتاق خواب (3 تخت دبل و 11 پتو و بالش)، آشپزخانه با امکانات (یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، سیخ کباب، ظروف غذاخوری و خوراک پزی)، تراس (میز غذاخوری و تاب ریلکسی)، باربیکیو، فوتبال دستی، سیستم گرمایشی گرمایش از کف و بخاری گازی ژاپنی، سیستم سرمایشی کولر سپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی (سیار) و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو ویلا باغ 3 خواب دوبلکس ارغوان همدان:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید