اجاره سوئیت سه خواب پارسیان

(تعداد بازدید: 195)   هرمزگان ,  پارسیان ,  بندرشیو  کد اقامتگاه: 2211003
شروع از  1500000 تومان

سوئیت سه خواب با فاصله 300 متری از ساحل شهرستان پارسیان واقع شده است. این اقامتگاه با فاصله 24 کیلومتری از شهر پارسیان در زمینی به مساحت 300 متر و زیر بنای 300 متر بصورت ساختمانی 3 طبقه بنا شده که طبقه همکف و اول بصورت تجاری بوده و این سوئیت با قرار گیری در طبقه دوم حداکثر ظرفیت پذیرایی از 25 گردشگر را دارد. فاصله اقامتگاه تا جاده ساحلی بندر مقام 450 متر می باشد.
درب ورودی کاملا مجزا می باشد و سوئیت بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که شامل اتاق پذیرایی (80 متر)، 3 اتاق خواب (20 و 25، 25 متر) که بصورت کف خواب بوده، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد.
تنها با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی می توان به ساحل آبی بیکران رسید و نظاره گر موج هایی بود که برای رسیدن به ساحل از یکدیگر سبقت می گیرند. فروشگاه مواد غذایی در طبقه همکف این ساختمان قرار دارد و فاصله اقامتگاه تا نانوایی 15 کیلومتر می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به ساحل (300 متر)، روستای زیارت (6.5 کیلومتر)، گردنه عشاق (12 کیلومتر)، بندر بستانلو (14 کیلومتر)، گردنه مقام (19 کیلومتر) و تنگه سیردون (32 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1500000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو سوئیت سه خواب پارسیان

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 25 نفر

سوئیت 300 متری شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، تلویزیون و میز غذاخوری)، 3 اتاق خواب (25 سرویس کف خواب)، آشپزخانه (یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، چای ساز، سیخ کباب، ظروف غذاخوری و خوراک پزی)، جارو برقی، منقل، بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم گرمایشی می باشد، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت و کولر ایستاده، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو سوئیت سه خواب پارسیان:



موارد مشابه



محدوده اقامتگاه در نقشه

نزدیک ترین مکان ها به این اقامتگاه






دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید