اجاره سوئیت دربست خطبه سرا لیسار تالش

(تعداد بازدید: 491)   گیلان ,  تالش ,  آغاسی  کد اقامتگاه: 104056
شروع از  500000

450000 تومان

سوئیت خطبه سرا به فاصله 3 کیلومتری از ساحل در منطقه آغاسی شهرستان تالش استان گیلان واقع شده است. این سوئیت به فاصله 42 کیلومتری از شهر آستارا و 8 کیلومتری از شهر لیسار در زمینی به مساحت 200 متر و زیربنای 100 مترمربع در طبقه اول ساختمانی 2 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 10 گردشگر را دارد.  سوئیت به فاصله 650 متری از جاده آستارا به رشت واقع شده است.
این سوئیت که دارای درب ورودی و حیاط اختصاصی بوده و بصورت دربست در اختیار گردشگر قرار می گیرد شامل اتاق پذیرایی (45 مترمربع)، 2 اتاق خواب (12 مترمربع)، تراس (4 مترمربع)، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده و بصورت تخت خواب و کف خواب می باشد. میزبان در طبقه دوم سکونت دارد.
سوئیت بخاطر نزدیکی به دریا و چشم اندازی که رو به جنگل و کوهستان دارد، مکان دنج و مناسبی برای دور شدن از هیاهوی شهری بوده و پذیرای گردشگران زیادی می باشد. فاصله سوئیت تا سوپرمارکت و نانوایی حدود 500 متر می باشد.
از جاذبه های اطراف سوئیت می توان به ساحل (3000 متر)، قلعه صلصال (10 کیلومتر)، آبشار گیستون چلونصر (21 کیلومتر)، سورتمه تالش (30 کیلومتر)، دریاچه استیل (41 کیلومتر) و باغ پرندگان آستارا (45 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
500000 تومان
450000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو سوئیت دربست خطبه سرا لیسار تالش

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 10 نفر

سوئیت شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، تلویزیون)، 2 اتاق خواب (1 تخت دبل، 1 تخت سینگل، 7 سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات، سیستم گرمایشی بخاری گازی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو سوئیت دربست خطبه سرا لیسار تالش:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید