اجاره ویلا دوبلکس سارا زیرآب

(تعداد بازدید: 858)   مازندران ,  سوادکوه ,  سرخکلا تپه  کد اقامتگاه: 208024
شروع از  2500000 تومان

ویلا دوبلکس سارا در منطقه سرخکلاتپه شهرستان زیرآب واقع شده است. این اقامتگاه با فاصله 5 کیلومتری از شهر زیرآب در زمینی به مساحت 300 متر و زیربنای 80 مترمربع بصورت یک ساختمان 3 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 8 گردشگر را دارد. فاصله ویلا تا جاده فیروزکوه 2 کیلومتر می باشد.
این ویلا بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که طبقه همکف پارکینگ و انباری بوده و طبقه اول و دوم بصورت دوبلکس بنا شده که شامل اتاق پذیرایی (20 مترمربع)، 2 اتاق خواب (12 مترمربع) که بصورت تخت خواب بوده، 2 تراس (10 و 20 متمربع)، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد که سرویس بهداشتی ایرانی در طبقه همکف، اتاق پذیرایی، آشپزخانه، تراس (10 متری) و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقه اول، اتاق خواب ها، تراس (20 متری)، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در طبقه دوم بنا شده است.
بدلیل قرار گیری ویلا در ارتفاع، دارای چشم انداز فوق العاده زیبایی رو به جنگل و روستا دارد. با نشستن در آلاچیق و نوشیدن چای آتیشی می توان آرامش را ذره ذره بر روح خود تزریق نمود. فاصله ویلا تا سوپرمارکت و نانوایی 2 کیلومتر می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به پارک جنگلی جوارم (25 دقیقه)، دریاچه شورمست (40 دقیقه)، آبشار پلنگ دره (45 دقیقه)، پل ورسک (45 دقیقه) و سد لفور (1 ساعت)،  اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
2500000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو ویلا دوبلکس سارا زیرآب

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 8 نفر

ویلا شامل اتاق پذیرایی، مبلمان، تلویزیون، 2 اتاق خواب، 2 تخت دبل، سرویس کف خواب، تراس، آشپزخانه با امکانات، سیستم گرمایشی بخاری گازی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو ویلا دوبلکس سارا زیرآب:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید