اجاره ویلا باغ استخردار معین مشهد

(تعداد بازدید: 1352)   خراسان رضوئ ,  مشهد ,  رضویه / قلعه سیاه /  کد اقامتگاه: 916001
شروع از  4000000 تومان

ویلا باغ معین در کیلومتر 9 آزادراه مشهد- قوچان واقع شده است. این اقامتگاه با فاصله 9 کیلومتری از شهر مشهد در زمینی به مساحت 1000 متر و زیربنای 200 مترمربع بصورت یک ساختمان بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 6 گردشگر را دارد. فاصله ویلا تا آزادراه مشهد- قوچان تنها 1000 متر می باشد.
این ویلا زیبا بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که شامل اتاق پذیرایی (70 مترمربع)، 2 اتاق خواب مستر (12 و 16 مترمربع)، تراس (70 مترمربع)، آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد.
از مزایای منحصر به فرد اقامتگاه داشتن استخر آبگرم سرپوشیده تمیز بوده که فرصت مناسبی را برای شنا فراهم میکند و آب استخر 24 ساعته در حال تصفیه می باشد. علاوه بر آن می توان با بازی بیلیارد، ایرهاکی و نشستن در تراس، سوار شدن تاب و قدم زدن در باغ تجربه ای دلنشین داشت که کمتر جایی نصیبتان خواهد شد. فاصله این اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی کمتر از 5 دقیقه می باشد.
شهر مشهد به واسطه وجود حرم آقا امام رضا مسافران زیادی را مجذوب خود کرده است. از جاذبه های اطراف اقامتگاه نیز می توان به آرامگاه فردوسی (15 کیلومتر)، سرزمین موج های آبی (21 کیلومتر)، باغ وحش وکیل آباد (28 کیلومتر) و حرم امام رضا (44 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
4000000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو ویلا باغ استخردار معین مشهد

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 6 نفر

ویلا شامل اتاق پذیرایی (مبلمان و تلویزیون)، 2 اتاق خواب (2 تخت دبل)، آشپزخانه مجهز، استخر، میز بیلیارد، ایرهاکی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو ویلا باغ استخردار معین مشهد:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید