اجاره اقامتگاه بوم گردی مزرعه قوها لاهیجان

(تعداد بازدید: 6910)   گیلان ,  لاهیجان ,  کوه بیجار  10+ 10+ نفر شب

اقامتگاه بوم گردی مزرعه قوها با فاصله 3 کیلومتری از شهر لاهیجان، استان گیلان واقع شده است.  مجتمع مزرعه قوها در زمینی به مساحت 4 هکتار بصورت 13 سوئیت بنا شده که هر سوئیت با دارا بودن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، که در مجموع حداکثر ظرفیت پذیرایی از 60 نفر را دارد.
تماشای غروب آفتاب در جوار برکه زیبا، در حالیکه سرمست از تنفس هوای لطیف و شنیدن آواز پرندگان هستید،از لذت‌های تکرار نشدنی است که اقامتگاه مزرعه قوها برایتان رقم می‌زند. این اقامتگاه با فراهم نمودن المان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی نظیر استخر خصوصی و غیر خصوصی، سالن ماساژ، باشگاه ورزشی، ماز (هزار توی شمشادی)، گلخانه گرمسیری، رستوران و اسب‌های کاسپین، لحظه لحظه اقامتتان را خاطره‌انگیز می‌نماید.
لاهیجان شهریست در خطه سرسبز شمال کشور که هوایی مطبوع با عطر بوته‌های چای و شالی را پیشکش مسافران خود می‌نماید. از ویژگی‌های منحصر به فرد این بومگردی، صبحانه لذیذ آن می‌باشد که بصورت سلف سرویس، سرو می‌شود. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان از بقعه شیخ زاهد گیلانی، تالاب سوستان، آرامگاه کاشف السلطنه، تله کابین، باغات چای، سواحل دریای خزر و کوه شیطان لاهیجان نام برد.

درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
در حال حاضر اقامتگاه بوم گردی مزرعه قوها لاهیجان قابل رزرو نمی باشد.


موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه ثبت شده است

فرانك هاشمي 22 مرداد 1399
بسیار زیاد توصیه میشود از هر لحاظ خیلی عالی بود
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید