سه شنبه 1 آبان  
×   خانه   همه مطالب   ویدئو   اقامتگاه های بوم گردی
بستن
مطلب مورد نظر خود را بر اساس استان از روی نقشه انتخاب کنید.
نام استان:  مازندران

⚡مزایای همکاری با ایران بوم گردی

⚡مزایای همکاری با ایران بوم گردی

⚡مزایای همکاری با ایران بوم گردی


نویسنده: ایران بوم گردی
14 مهر 1403

  •  

  • مزایای همکاری با ایران بوم گردی به عنوان مالک اقامتگاه بوم گردی یا ارائه کننده خدمات گردشگری


ایران بوم گردی به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین سامانه رزرواسیون اقامتگاه های بوم گردی کشور همواره تلاش کرده، تا خانه ای باشد برای تمامی اقامتگاه های بوم گردی و سنتی کشور.
محلی برای نشان دادن ظرفیت های بومی و محلی ایران عزیز در حوزه گردشگری. به همین دلیل افراد و گردشگرانی که به دنبال اقامتگاه بوم گردی و سفر به طبیعت و روستاها هستند از اقامتگاه های موجود در سایت معتبر ایران بوم گردی انتخاب خود را انجام می دهند.

همکاری با ایران بوم گردی

مزایای همکاری با ایران بوم گردی:


- مشاوره تخصصی در زمان های مختلف از جمله برگزاری رویداد، نحوه پذیرایی، چگونگی توسعه، نرخ گذاری و تعامل با گردشگر و ... به مالکان واحدهای بوم گردی
- تولید محتوا، ساخت صفحه اختصاصی و تبلیغات در فضای مجازی برای اقامتگاه ها به صورت رایگان
- معرفی و حضور اقامتگاه در مرجع تخصصی و معتبر ایران بوم گردی در سطح کشور
- بالارفتن درصد اشغال اقامتگاه ها در ایام پیک و غیر پیک
- امکان عرضه و فروش محصولات محلی و صنایع دستی
- افزایش اعتبار برند اقامتگاه بوم گردی با حضور و معرفی در ایران بوم گردی در بین ( عموم مسافران، گردشگران حرفه ای، مسئولان سازمان ها از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)
- اتصال به شبکه همکاران فروش ایران بوم گردی (آژانس های مسافرتی و بازاریابان گردشگری)
- اپلیکیشن اختصاصی بر روی موبایل برای اطلاع رسانی، بررسی رزروها، تراکنش های مالی و اعمال تغییرات بر روی اقامتگاه و ...
- استفاده از مباحث آموزشی تخصصی ایران بوم گردی در حوزه گردشگری و بوم گردی و همچنین دریافت مشاوره های رایگان از کارشناسان ایران بوم گردی
- دریافت پورسانت به واسطه معرفی گردشگر به سامانه ایران بوم گردی
ایران بوم گردی خود را همکار، دوست و یاور واحدهای بوم گردی می داند، همچنان که مالکان نیز این رابطه دو سویه را با اعتماد به ما تکمیل می کنند.

همکاری با سامانه ایران بوم گردی

  • انتظارات از میهمانان اقامتگاه های بوم گردی

حس مسئولیت به طبیعت

حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی تلقی می شود و با توجه به معضلات زیست محیطی از گردشگرانی که اقامتگاه های بوم گردی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند انتظار می رود مسئولیت بیشتری نسبت به طبیعت پیرامون خود پذیرا باشند.
تلاش برای رشد اقتصادی مردم بومی
یکی از اهداف بوم گردی توانمند سازی جامعه محلی است که ثمرات بیشماری از جمله حفظ آداب و رسوم محلی، حفظ فرهنگ و هویت اصیل در جای جای ایران، رشد صنعت گردشگری در کشور، ایجاد اشتغال پایدار و از همه مهمتر حفاظت از طبیعت را دارد. خرید محصولات ارگانیک محلی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و خرید صنایع دستی آن منطقه به عنوان سوغات، در توانمند سازی جامعه محلی کمک شایانی می کند.
 

حفظ محیط زیست
 

عدم انتظار امکانات لوکس و مدرن


از اقامتگاه های بوم گردی نمی توان انتظارات یک ویلا یا هتل را داشت. در بساری از اقامتگاه های بوم گردی خبری از وای فای رایگان، تلویزیون، سشوار یا حتی تخت خواب نیست. گردشگر در اقامتگاه، تجربه ای متفاوت با شرایط عادی زندگی خود تجربه می کند و بجای این که مدت زیادی را با گوشی، تلویزیون بگذراند از جاذبه ها و طبیعت بکر منطقه لذت ببرند و با سبکی متفاوت از زندگی خود آشنا شود، برای چند روزی هم شده از دغدغه های معمول زندگی شهری به دور و آرامش واقعی را تجربه کند.
 

محوطه (707029)

بوم گردی سنتی خانه شیراز
 

احترام به عقاید و آداب و رسوم مردم بومی

در روزگار بحران هویت یکی از راه های حفظ هویت فرهنگی، بازگشت به آیین ها و آداب و رسوم سنتی می باشد. ارتباط گردشگران با مردم بومی از اهمیت به سزایی در سفر برخوردار است که لازمه آن احترام به عقاید و آداب و رسوم جامعه محلی می باشد. با توجه به اصول بوم گردی از میهمانان انتظار می رود وقتی وارد یک محیط روستایی می شوند عقاید و آداب و رسوم شهری را وارد روستا نکنند، بلکه خود را برای آشنایی با عقاید و آداب و رسوم جدید آماده و تجربه جدید کسب کنند.

رسومات محلی 


منبع: ایران بوم گردی

دسته ها: استان ها مجله ایران بوم گردی

ارسال دیدگاه



دیدگاه کاربران

نظری ثبت نشده است.

پربازدید ترین مطالب

تگ